fredag den 11. marts 2011

Åh den sommer

Jeg eeeeelsker sommer! Det er min one time favorite årstid!! Derfor er jeg allerede nu begyndt at drømme mig langt væk til sol, varme og bare ben. Om sommeren er alting bare bedre! Det er som om man lever på en lyserød sky når det er sommer. Ting som normalt er lidt øv normalt såsom at gøre rent eller gå i skole er bare dejligt om sommeren fordi der er der varmt! Eller det er i hvert fald hvad jeg tænker nu... Nu må vi se om jeg er ligeså glad for at skure toiletter til sommer som jeg påstår at kunne være nu! Anyways sommer er den bedste tid. Og om sommeren findes begrebet tøjkrise bare heller ikke! Det er jo slet ikke ligeså meget tøj man skal have på ergo er der mindre tøjkrise! Om morgenen skal man bare stå op, tage et lille bad og hoppe i shorts og t-shirt og så er man ready to go! Næsten i hvert fald.. Men når det vejr nu engang får taget sig sammen til at blive varmere (meget varmere tak) så regner jeg med at hoppe i noget lignene det her! Heeep.
Alt er fra Topshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar