søndag den 20. marts 2011

Update

Jeg synes godt nok jeg har svært ved at finde tøj lige for tiden. Men når jeg så kigger i alverdens butikker og net shops synes jeg bare ikke der er noget som jeg vil have som sådan. Én ting jeg craver ekstremt meget lige nu er en læder jakke. Sådan lidt biker agtig med asymetrisk lynlås og bare pæn! Den behøver ikke være ægte læder. Jeg har fundet en på Miss Selfridge som er helt perfekt men jeg er lidt nervøs for at købe en på nettet fordi det er lidt ligesom jeans. Det skal bare sidde godt og på deres size guide har Danmark ligesom sine egne størrelser i forhold til resten af europa. Sådan at en europærisk str 36 er dansk str 34. Det har jeg da aldrig set før?
Anyways jeg håber at der snart kommer nogen gode nye forårsvarer. Helst imens Asos stadig har fri fragt ;D
Jeg er nemlig sådan en der ikke kan lade være med at købe ting hvis der er fri fragt! Hvis jeg ser der er fri fragt på asos fx tænker jeg straks "Fri fragt?! Jeg mangler ikke rigtig noget men der MÅ da være et eller andet som jeg godt kan bruge" og DET er en farlig tankegang. Så bruger jeg pludselig 400 kroner som jeg egentlig ikke havde på til som jeg egentlig ikke havde brug for!
Denne gang asos har fri fragt har jeg dog ikke købt noget endnu men jeg kan mærke det trækker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar