onsdag den 25. maj 2011

Det allerførste dagens

Dam dam daaaaam... Ja, det er ikke hver dag man lige ser en blog der poster DET ALLERFØRSTE DAGENS! Du, min ven, du er lige nu vidne til noget stort. Et lille skridt for mennesket, et stort skridt for menneskeheden (det er stadig DET ALLERFØRSTE DAGENS vi snakker om her). Anywho, jeg må vist komme ned på jorden igen... Dagens outfit er meget mig, casual with a twist, som man siger ;).
Taget i min baghave, lidt træt i hovedet, eftersom klokken på det tidspunkt er 18, og jeg er 5 år indeni.
Og apropos at jeg er 5 år gammel indeni, synes jeg i dagens anledning (DET ALLERFØRSTE DAGENS!) at i skulle se mig fra min pæne side:
HAHA! Juust kidding! Pretty funny though, huh?
Nå, nu må 5 årige Amalie ind og lege med Lego! Ej det er gas... Eller er det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar