onsdag den 25. maj 2011

Tattoo tanker

Jeg går med en lille drøm om engang at få en tattoo. Vi snakker om laaang tid! Jeg er af den overbevisning at hvis man skal have en tattoo så skal man ha' tænkt det RIGTIG godt igennem og så synes jeg at de skal betyde noget specielt og man skal ikke bare få én fordi den lige er pæn. Hvis jeg skal have én så skal det være noget jeg har tænkt over først og fremmest, og så skal det mene eller forestille noget der betyder meget for mig. Såå jeg har samlet lidt billeder fra google til inspiration :)



Mjaa den sidste er egentlig mest for sjov! Men det er da helt utrolig godt lavet?! De andre synes jeg er rigtig fine, især den øverste er jeg helt tosset med!  Hvad siger i til tattoos?

1 kommentar:

  1. Ja altså jeg stemmer for den første, meen det er jo ulovligt at få fingertatoo i Danmark!! :)

    SvarSlet