mandag den 6. juni 2011

Crazy vejr!

Hvad sker der lige for det underlige vejr? For en halv time siden stod det ned i stænger og nu er det 30 grader og sol! Det er underligt, og metrologerne siger at det er farligt vejr! Farligt vejr i Danmark! Ja så har man hørt det med.. Det skulle heldigvis forholde sig tørt resten af ugen hvilket man ikke kan klage over. Og apropros vejr så var det da et helt fantastisk et af slagsen her i weekenden! Jeg var til Hede Rytmer (en "festival" som de kalder det i Silkeborg.. Prøv med musik koncert) i torsdags og det var helt sindsygt varmt! (navnet passede i dette tilfælde derfor meget godt) Vejret blev heldigvis køligere hen ad aftenen så det var til at holde ud. Det var bare konge at være der! Jeg har aldrig været til en koncert hvor folk var ligeså meget med som de var der! Vi så Infernal, When Saints Go Machine, Kato, Medina og Outlandish. Til Kato var ALLE oppe at stå og danse til hans musik! Og når vi snakker om Kato så mødte vi ham på tæt hånd og man skulle da være en skarn for ikke at få... wait for it... hans autograf!! Her skulle egentlig være et billede men det synes Blogger åbenbart ikke så hvis i bare kan forestille jer hans smukke håndskrift på min let solbrune underarm. Ikke at djeg er en specielt stor fan af Kato, men sådan en change kan man da ikke lade gå forbi..
Resten af weekenden tilbragte jeg så tæt på vandet jeg kunne komme, nemlig i vores lille men hyggelige sommerhus der ligger lidt uden for Odder. SKØNT siger jeg jer bare!
Her skulle egentlig være lidt billeder af mine latest obsessions, men det må i ha' til gode til senere!
So long gay boyzzz (ej det gas! Jeg synes slet ikke at i er gay.. Måske en lille smule dig Anne men det er okay!)

1 kommentar:

  1. Den sidste kommentar skulle lige med hva?!:-)


    PS. Er du klar over hvor meget man skal igennem for at give en lillebitte kommentar herinde!?<3

    SvarSlet