torsdag den 16. juni 2011

Outfit til "Da Party"!

På lørdag skal jeg sammen med en af mine bedste venner holde fødselsdags fest og jeg glæder mig som en gal! :D Jeg har haft en masse tanker om hvad jeg mon skulle have på. I starten havde jeg lyst til at købe en fin kjole og besluttede mig for denne fra H&M:


Meen den var desværre ikke til at finde i den lokale H&M og jeg synes det var lidt for risci at købe den på nettet fordi jeg slet ikke kan se hvordan kvaliteten er eller noget.
Såå jeg gik på jagt! Og det viste sig så at jeg er rimelig kræsen med hensyn til kjoler og det var åbenbart umuligt lige at finde den rette kjole så mit valg faldte i stedet på et par pretty nice shorts som jeg ville style sådan til på lørdag:
Jeg håber bare på at vejret bare bliver nogenlunde godt, for det første fordi det er en have fest og for det andet fordi mit tøj tydeligvis ikke er egnet til snevejr...

Hva' satan?!

Åha ja! Jeg er en værre spillopmager, ja jeg er!

2 kommentarer:

  1. Kjolen er også super fin - jeg har beundret den mange gange, men tror aldrig den kommer hjem i mit skab :) Men det var da også et fint oufit du endte med :D Mega fede shorts.

    SvarSlet
  2. Tusind tak, hvor er du sød!! :-) jeg er nu også meget glad for mit valg ;)

    SvarSlet