lørdag den 27. august 2011

Føler mig glad..

Dels fordi det er weekend (of course) og dels fordi jeg lige har fået en mail fra Trendsales om dagens trend deal. Dette er ofte en deal der går ud på at man kan få 40 % rabat på flyverdragte til børn, hvor man bare virkelig MÅ beherske sig, for ikke at slå til med det samme for at kunne være på forkant med både børn og vinteren... NOT! Men ind i mellem kommer der gode tilbud som der gjorde i dag hvor man kunne få en virkelig fed ring og en ikke-helt-ligeså-fed-men-okay-at-købe-for-at kunne-få-rabatten halskæde, som jeg måske, hvem ved, kan komme til at bruge alligevel. Begge ting kostede 63 kr. inkl. porto hvilket er en god pris efter min mening. Ringen minder mig lidt om smykkemærket Miss Bibi, som har nogle virkelig fede og sjove smykker, men som også er en del dyrere end jeg lige har råd til.
I må ha' en SKØN weekend! Laterz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar