torsdag den 25. august 2011

Om min kærlighed til Converse



Det handler vel ikke om at elske eller ikke at elske, det handler mere om hvor højt man elsker skoen Converse. Jeg er nok ikke den største elsker, men jeg er en forholdsvis ny elsker. Jeg købte mine allerførste Converse for kun lidt over et år siden, til blå mandag (de blå sjovt nok (; ), og siden da har det været sand kærlighed. Jeg har derefter købt to mere par og et af disse par købte jeg for kun et par uger siden. Det er de lave, hvide. De har nærmest siddet på min fod lige siden jeg købte dem, kun afbrudt af et par gummistøvler når det var virkelig nødvændigt, hvilket det desværre har været et par gange. Jeg modtog dem på den dag, jeg tog på Skanderborg Festival og derfor er de lidt beskidte allerede.
Jeg er bare helt tosset med Converse og jeg er sikker på, at det ikke er mit sidste par.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar