tirsdag den 30. august 2011

Walk in closet

Jeg er (snart) den lykkelige ejer af en hver piges drøm, nemlig et walk in closet. Det er stadig langt fra færdigt, men jeg har fået en bøjlestang op derinde og har allerede rykket en god del af mit tøj derind. Jeg har også fået et virkelig fedt kludetæppe i læder, som jeg synes passer rigtig fint ind. Jeg glæder mig som en gal banan til at det er færdigt, og alt mit tøj skal være derinde! Den dejlige farve forbliver, men jeg mangler stadig at få rykket bogreolen ud, købt og sat en anden reol op, sat et spejl og en opslagstavle op og sat en stol derind. Det er jo ikke ligefrem et stort rum, så det var ikke nemt at tage billeder af, det kan jeg godt fortælle jer!

1 kommentar:

  1. Og jeg er stadig lige så misundelig som første gang du fortalte mig det!!!!!!! <3

    SvarSlet